Pagina's

woensdag 1 maart 2017

Bloggers


Hallo, ik ben Julian.
We hebben met de stoet meegedaan.
En dat was heel leuk.
We zijn ook naar de musical Rapunzel gegaan.
En boterhammen in de klas gegeten!
😀 👺
De dag daarna was het al VAKANTIE!
Da-ag,

Julian

***

Dag iedereen,
Vrijdag was carnaval en het was echt superleuk!
Zaterdag was de vakantie definitief begonnen. Ik ging in de voormiddag naar de cawa om een chocomel te drinken. In de namiddag had ik een volleybalwedstrijd, maar jammer genoeg is onze groep verloren tegen Lier.
Zondag kwamen in de avond Wout, Kaat, Floor, An en Michiel groentetaarten eten, waarna Lies en ik mee naar hun huis mochten komen slapen.
Maandag, voordat mijn mama Lies en mij kwam ophalen, gingen we naar Park Spoor Noord. Dat is eigenlijk een groot grasveld met allemaal paadjes in. Op het einde van de dag kwam mama ons ophalen en mochten we nog even knutselen.
Dinsdag moesten Lies en ik naar de Billie dat is een kinderopvang net zoals de Kubus en in de avond gingen we naar een concert van Elias met de dwarsfluit. Elias is mijn broer.
Woensdag, dus vandaag, mochten Lies, Elias en ik een halve dag alleen thuis blijven. Vanavond gaan we naar de Colmar. Dat is een restaurant waar je à volonté kunt eten.
En dan nog slecht nieuws voor mij: donderdag moet ik mijn tanden laten trekken!
Nog heel veel groetjes van Anna!

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...