Pagina's

vrijdag 8 september 2017

De eerste week

Jeuj, joepie, het school begint weer. 
De laatste dagen van de grote vakantie vond ik het heel spannend met wie ik in de klas zou zitten. 
Ik ben blij dat ik bij de allerbeste juf van de hele wereld en bij veel vriendjes en vriendinnetjes zit.
Het is een heel leuke klas. 
Ik kijk er nu al naar uit om allemaal samen op bosklassen te gaan! Tot snel op onze klasweblog. 

Bo


De eerste week is een feit! We zijn helemaal geïnstalleerd in de klas, kennen elkaar ondertussen al wat beter en de eerste lessen zijn gegeven. We zijn helemaal klaar om ons 100% in te zetten.
Hieronder kunnen jullie de sfeer in de klas opsnuiven. Zijn jullie benieuwd wat we knutselden? Neem zeker een kijkje!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...