Pagina's

zondag 5 november 2017

Vakantieblogger 4


Dag iedereen,
Hoe is jullie vakantie geweest? De mijne leuk, want ik ben naar New York geweest samen met mijn opa. De reis met het vliegtuig duurde bijna 8 uur.
In New York heb ik Times Square bezocht. Dat is een plein met heel veel lichtreclames.
Op andere dagen heb ik een bezoek gebracht aan Central Park, Broadway, het vrijheidsstandbeeld en de Freedom Tower.
Het allerleukste was toch Halloween vieren. Ik heb 'trick or treat' gedaan en was verkleed als schaap.
Als jullie willen kan ik er op school meer over vertellen.

Vele groetjes,
Fiene

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...